sms ای از عشق
sms ای از عشق
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

گفتی:سلام!
گفتم : سلام!
گفتی: با من میمانی!؟؟
گفتم به فریاد عشق :میمانم تا عمر بماند،تو چطور!؟؟
گفتی با فریاد دروغ:میمانم!
روز ها گذشت.... روزی عزم سفر کردی!
گفتم:تو که گفته بودی میمانی!
گفتی:قول ماندن به کس دیگه ای داده ام!
اگر من بروم تو هم خواهی رفت....اما فرق رفتن من با تو این است...تو شاهد رفتن من هستی!
حالا تنها شدی....نذار تنهایی ات عزم سفر کنه!
گفتم : تنهایی من با مرگم خود به خود سفر میکنه!به امید قیامت..........  
                
                        
_\/   _\/   \/________\/    _______________________________________
/\     /\                      /\                                 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: